„Iti trebuie 20 de ani ca sa-ti construiesti o reputatie si 5 minute ca sa o distrugi.”

~ Warren Buffet

Cand ai efectuat ultima data o cautare pe Google cu numele brandului tau? De ce nu incerci sa faci asta chiar acum pentru a afla ce informatii primesc utilizatorii despre tine in urma unui „search”?

Cei mai multi dintre utilizatori prefera sa utilizeze motorul de cautare atunci cand vor sa accese un site, in loc sa tasteze direct adresa – chiar daca o cunosc deja. Unii fac acest lucru intentionat pentru a vedea experientele altor consumatori. Reclamatiile si comentariile negative de pe primele 3 pagini de rezultate pot descuraja definitiv intentia de cumparare a utilizatorilor. Managementul Reputatiei Online este o componenta vitala a strategiei de SEO, si totusi in multe cazuri este trecuta cu vederea.

Ce este Managementul Reputatiei Online?

Managementul reputatiei online se refera la serviciile de asistenta a reputatiei unui business pe motoarele de cautare. Acesta contribuie la promovarea comentariilor pozitive si la gestionarea comentariilor negative care pot aparea in rezultatele oferite de Google sau de alte motoare de cautare.

managementul-reputatiei-online

De ce ai nevoie de Managementul Reputatiei Online?

Comentariile negative cuprinse in paginile de rezultate oferite de motoarele de cautare (SERPs) referitoare la brand-ul tau ii pot construi o reputatie negativa si pot avea un impact (negativ) semnificativ asupra vanzarilor.

Managementul Reputatiei online te poate ajuta sa:

  • Cresti cantitatea de continut pozitiv asociat brandului tau in paginile de rezultate oferite de motoarele de cautare
  • Risipesti continutul negativ din rezultatele afisate de motoarele de cautare in urma cautarilor in care s-a folosit numele brandului sau cuvinte cheie relevante

Web Media Marketing este specializata in Managementul Reputatiei Online

Buna reputatie a brandului tau e misiunea noastra! In cadrul agentiei, avem o intelegere profunda a ceea ce se numeste reputatia online a unei companii sau a unui individ. Dupa ce descoperim care sunt particularitatile fiecarui client, impreuna cu acesta construim o strategie pentru mentinerea unei reputatii pozitive a brandului, companiei sau individului in mediul online.

Incepem prin efectuarea unui audit complet al mediului online, pentru identificarea si rezolvarea impresiilor negative, si continuam cu monitorizarea permanenta a internetului, pentru a ne asigura ca acesta sustine buna reputatie a brandului.

Managementul Reputatiei Online – pachetul de servicii include:

  • Audit
  • Discutii pe forumuri
  • Comentarii pe bloguri
  • Social Media
  • Rapoarte cuprinzatoare referitoare la reputatia brandului in mediul online
  • Imbunatatirea rezultatelor de cautare pentru site-ul tau
  • Eliminarea continutului negativ din rezultatele de cautare
  • Monitorizare si raportare permanente
  • Reactie rapida la problemele viitoare
  • Interventie pentru atenuarea discutiilor negative, pe masura ce ele apar
  • Stimularea cresterii vizibilitarii in online
  • Stimularea continutului pozitiv