<h2>Online Marketing Blog</h2>

Indici de performanta pentru campania SEO

Indici de performanta pentru o campanie continua... De ce spun o campanie continua? Pentru ca o campanie SEO nu se termina niciodata. Ea trebuie sa functioneze in permanenta, in conditiile in care aducem in permanenta continut nou pe site-urile noastre, continut care...

citește mai mult

Call to action: Site-ul tau are…chemare?

Butonul Call to action: Apasa-l, apasa-l, apasa-l! Site-ul e gata. Designul si functionalitatea sunt gata sa intalneasca ochiul critic al utilizatorului, specialistii SEO l-au „dichisit” pentru motoarele de cautare, ce mai, e gata sa fie indexat... Si acum, tot ce...

citește mai mult

Articole vechi: un subiect…rasuflat?

Articole vechi pe blog, o problema de mult uitata? Ei bine, daca am uitat de ele, e timpul sa ne improspatam memoria. Se vorbeste mult in online despre optimizarea blogurilor, despre continutul de calitate si toate artificiile SEO pe care le putem folosi pentru a...

citește mai mult

Profil de blogger roman

Portretul unui blogger roman, expus de „Raportul Blogosferei romanesti”... Raportul pomenit este un studiu realizat de Refresh.ro si prezentat de Costin Cocioaba in cadrul Social Media Summit de anul acesta, unde oameni din agentii, bloggeri si clienti si-au dat cu...

citește mai mult

Feedback negativ, efect pozitiv

De ce e bine sa primesti si feedback negativ Ti-a fost tot timpul teama de comentariile negative pe care ai putea sa le primesti pe blogul companiei? Ba mai mult, ai sters toate comentariile care nu te ridicau in slavi? Ei bine, rau ai facut! Conform unui studiu...

citește mai mult

Google Analytics: from Google with love

Google Analytics: instrumentul de care ai nevoie Daca detii un site, indiferent ca e blog personal, blog business, magazin online, revista online, ai ajuns probabil in punctul in care iti doresti sa afli cum merge site-ul tau din punct de vedere al traficului. In...

citește mai mult