Nu exista nicio metoda care iti poate garanta distribuirea continutului la scara larga, insa exista anumite tehnici care iti cresc sansele ca numarul de share-uri sa fie mai generos cu tine.

Iata trei astfel de tertipuri care te pot ajuta sa atragi un numar mai mare de share-uri:numarul de share-uri

Cum faci ca numarul de share-uri sa creasca

1. Foloseste-te de influenta altora! Nu trebuie sa fii o vedeta social media pentru a te bucura de un numar generos de share-uri. Tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de influenta altora. Cum asa? Scrie un articol in care ai grija sa citezi cativa experti care si-au exprimat opinia asupra temei alese de tine si informeaza-i de acest fapt. Multi vor raspunde cu un like, tweet sau share. Este un exemplu de win-win: Tu adaugi credibilitate continutului publicat, iar expertii te folosesc drept dovada a popularitatii opiniilor lor.

2. Opreste comentariile! De curand, Sonia Simone, cofondator Copyblogger, a decis sa apeleze la o metoda care iti poate parea la prima vedere riscanta sau cel putin dubioasa, si anume aceea de a elimina caseta de comentarii de la sfarsitul articolelor, optand in schimb pentru un alt canal de comunicare. Autorii articolelor isi incurajeaza cititorii sa acceseze paginile de Google Plus sau de Twitter ale site-ului pentru a-si exprima opinia despre cele citite. numarul de share-uri Experimentul s-a dovedit un real succes. Audienta Copyblogger nu a protestat in legatura cu modificarea, ba chiar a imbratisat-o cu entuziasm, mutand discutia pe retelele de socializare mentionate.

3. Limbaj care face click cu audienta! Dincolo de cuvintele pe care le cunosti, de limbajul pretentios pe care esti capabili sa il folosesti si cu care poti lasa anumite guri cascate, sta nivelul de intelegere al audientei tale si limbajul propriu acesteia (care poate fi, desigur, si unul pretentios). Un studiu realizat de Universitatea din Austin, Texas  a demonstrat faptul ca utilizatorii Facebook isi manifesta felul propriu de a fi atat online cat si offline. Asadar, un studiu realizat pe publicul tau tinta iti va putea permite sa vorbesti pe limba lui in online si sa atragi un numar mai mare de share-uri din partea fanilor. Atat!