blog de succes

Transforma vizitele in profit cu ajutorul unui blog de succes!

Despre bloguri am tot vorbit, am subliniat de asemenea in numeroase randuri ca, utilizate in mod corespunzator, blogurile se pot transforma in instrumente de marketing nepretuite.

Conditiile ca un blog sa se transforme dintr-un simplu jurnal online intr-o unealta de marketing nu sunt deloc greu de indeplinit, insa este intr-adevar nevoie de putina indemanare, talent si de o strategie de marketing integratoare.

Te-ai trezit cu un blog pe care vrei sa il transformi intr-un blog de succes?

Iata cateva intrebari la care ar trebui sa raspunzi inainte sa visezi la viitorul stralucit al blogului tau:

1. Cu ce se diferentiaza blogul meu de celelalte bloguri?

Daca vrei ca succesul tau in blogosfera sa fie unul pe termen lung, trebuie sa te asiguri ca blogul tau aduce ceva nou celor care “navigheaza” in acest spatiu.

2. Scrisul meu s-a imbunatatit?

Indiferent de motivele pentru care ai deschis un blog – din considerente personale sau ca instrument de marketing- trebuie sa te asiguri de calitatea scrisului, care trebuie sa se imbunatateasca de-a lungul vremii.

3. Este blogul meu protejat si arhivat?

Trebuie sa te asiguri ca blogul tau este protejat in fata unui eventual atac, mai ales daca este o sursa de venit. Ai grija asadar ce platforma de blogging folosesti si ce optiuni de arhivare iti ofera aceasta.

4. Am o strategie pe termen lung?

Ziceam ca blogul tau se poate transforma intr-un blog de succes in strategia de marketing. Exista insa o conditie: aceasta trebuie sa existe si sa il includa.

5. Am cititori fideli?

Lucrul esential pentru supravietuirea indelungata a unui blog il reprezinta comunitatea care se formeaza in jurul lui. Oamenii trebuie sa simta ca acasa atunci cand ajung pe blog si trebuie sa isi doreasca sa revina cat mai des.

6. Aduc vreun folos comunitatii?

Responsabilitatea sociala ar trebui sa fie un ingredient nelipsit din orice lucru pe care il plasam pe piata: fie ca este vorba de un produs, un serviciu, un blog personal sau corporate. Daca nu aducem ceva bun societatii in care traim, daca nu creem ceva frumos, e foarte putin probabil sa mai supravietuim intr-o piata suprasaturata de oferte.

Mult succes in crearea unui blog de succes!

Si nu uita sa iti pui mereu intrebari. Doar asa vei afla toate raspunsurile.