Daca esti in cautarea de noi modalitati pentru a-ti imbunatati continutului, iata ce au de spus cei mai apreciati si de succes experti din domeniu.

Cel mai important pas in crearea continutului, potrivit expertilor

Joe Pulizzi, fondator al Content Marketing Institute si autor al cartii Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful Businesses

Aloca o perioada de 6 luni pentru a te concentra asupra extinderii listei de abonati  (newslettere, de exemplu). Renunta la mesajele menite sa genereze vanzari si elimina orice continut inutil. Concentreaza-te, in schimb, asupra crearii unei audiente. Ce impact au toate acestea asupra continutului?

Modifica CTA-urile de pe site-ul tau si imbunatateste-le astfel incat sa contribuie la cresterea numarului de abonati. Astfel, te vei putea concentra nu numai asupra beneficieriilor de pe urma valorii pe care ti-o aduc clientii actuali si potentiali, ci si asupra livrarii unui continut valoros.

Andrew Davis, fondator al Monumental Shift si autorul cartii Brandscaping: 

Cea mai usoara cale de a-ti imbunatati continutul este accea de a schmba strategia de masurare a impactului pe care il are strategia ta de marketing de continut. In loc sa masori numarul de vizitatori, leadurile, etc., masoara profitul generat de fiecare abonat.

Andy Crestodina, director strategic la Orbit Media si autorul cartii Content Chemistry:

Formatarea este una dintre cele mai usoare si putin costisitoare modalitati de a-ti imbunatati continutul. Asigura-te ca articolele tale contin subtitruri, linkuri, liste si imagini si sunt formate din paragrafe scurte. Toate aceste elemente vor reduce bounce rate-ul sau procentul de iesire.  

Cum sa creezi continut de exceptie: reguli esentiale

crearea continutului

Jay Baer, autor al cartii Hug Your Haters:

Cea mai buna modalitate de a-ti imbunatati strategia de marketing de continut nu are nici o legatura cu continutul in sine. In schimb, cea mai buna solutie este o mai buna amplificare a continutului. Daca scrii, nu inseamna neaparat ca cineva va citi. Marketerii de continut de succes se gandesc intai cum pot amplifica si promova cu succes continutul si il concep in functie de aceste aspecte.

Probleme in crearea continutului si cum pot fi solutionate

Ardath Albee, CEO la Marketing Interactions Inc. si autorul cartii Digital Relevance:

Principalul sfat pentru a-ti imbunatati continutul este sa aloci suficient timp pentru a-ti cunoaste foarte bine audienta, creand personas. Acest lucru te va ajuta sa creezi mai putin continut, dar mai eficient.

Ian Cleary, fondator al RazorSocial:

Creeaza continut relevant, atat de bun incat incat oamenii vor fi recunoscatori ca l-ai distribuit. Cel mai indicat ar fi sa te concentrezi asupra unui numar mai mic de articole, abordate in profunzime, de calitate buna.

Cea mai buna modalitate de a iesi in evidenta este calitatea continutului tau.

AJ Huisman, fondator al Y Conent si cofondator al Content Marketing Fast Forward:

Ceea ce ma uimeste cel mai mult este faptul ca foarte multe companii concept strategii de marketing de continut, fara a cunoaste in mod excplicit de ce informatii au clientii nevoie.

Continua sa incerci sa afli care sunt nevoile clientilor tai, punand in permanenta intrebari despre ceea ce si-ar dori sa afle.

Paul Roetzer, fondator si CEO al PR 20/20 si autor al cartii The Marketing Performance Blueprint:

Foarte multi marketeri investesc o parte considerabila din buget in planificarea si crearea continutului, si nu suficient in promovarea acestuia prin intermediul a diferite canale. O regula simpla pe care o poti pune in aplicare este sa investesti 80% din resurse in crearea continutului si 80% in promovarea lui.

crearea continului

Christoph Trappe, autorul cartii Authentic Storytelling:

Exista un singur lucru pe care oamenii il pot face pentru a-si imbunatati continutul, iar acesta este sa spuna povesti relevante si unice. Gaseste acele povesti unice si impartaseste-le cu ceilalti!

Gini Dietrich, CEO al Arment Dietrich Inc. si autorul cartii Spin Sucks:

Foarte des se intampla sa auzim marketeri declarand ca nu stiu daca marketingul de continut functioneaza sau nu. Cea mai buna cale prin care companiile isi pot imbunatati strategia de marketing de continut este sa masoare performanetele continutului!

Sfaturile acestor experti au un singur obiectiv, anume, sa te ajute sa-ti imbunatatesti strategia de marketing de continut. Primul pas este sa alegi de unde incepi si sa investesti toate resursele si energia in noul tau obiectiv.