Online Marketing Blog
Mobile-First Index: Ce e și cum ne afectează?
Ipoteza e în dezbatere de aproape un an, circulă zvonuri, se vehiculează tot felul de viziuni apocaliptice despre sfârșitul internetului – da, vorbim despre transferul de… prioritate (dacă o putem numi astfel) a indexării dinspre desktop către mobil sau mai...
Publicitatea/Reclamele pe Facebook – specificatii si dimensiuni (varianta 2018)
Reclamele pe Facebook pot fi un mod incredibil de eficient pentru a ajunge la publicul tau tinta. Iar in 2018 este din ce in ce mai clar pentru toata lumea ca, pentru a putea ajunge in punctul in care sa isi maximizezi impactul continutului de pe Facebook, este nevoie...
Review-urile in comertul electronic – necesitate si utilizari
61% dintre clienti care prefera sa faca shopping online citesc review-urile inainte de a lua o decizie de cumparare, acesta fiind de altfel si motivul pentru care review-urile sunt in acest moment esentiale pentru site-urile de comert electronic. Review-urile...
CTR vs SEO – cine are ultimul cuvânt?
Cine are ultimul cuvânt, cine domină, cine "cântărește" mai greu în acest basm online modern despre ierarhia și clasificarea paginilor web: CTR (click-through rate sau rata de click-uri) sau criteriile SEO? Dezbaterea e în derulare de câțiva ani deja, însă rămâne un...
Optimizează-ți site-ul pentru căutarea vocală
Lumea e în perpetuă mișcare și e de înțeles - mobilitatea reprezintă unul din factorii principali care au condus la evoluția și revoluția business-urilor, job-urilor, chiar și a sectorului privat al vieții noastre. Căutarea informațiilor pe baza unei comenzi vocale În...
Google iubește articolele „In-Depth”
Conform unui studiu publicat de Google, 10% din utilizatori doresc să obțină rezultate detaliate, prezentate într-un format cuprinzător, susținut de cifre și date statistice atunci când caută ceva pe internet. 10% e un procentaj încurajator pentru generația de...
SEO fără secrete – recomandările experților
Auzim tot mai des despre SEO în ultima vreme, despre cât de important e să "dai bine" pe lista de rezultate de pe Google, despre cât e de necesară vizibilitatea în mediul online și despre câte și mai câte. Din fericire, noi nu vrem să subliniem pentru a 1000-a oară...
Algoritmul Google RankBrain privit la microscop!
Titanii de la Google au comis-o din nou și nu în sensul îndoielnic promovat de Britney Spears în "Oups, I did it again" - Google au lansat RankBrain, un nou algoritm care permite procesarea și sortarea rezultatelor căutărilor online într-o manieră de-a dreptul...
Continutul generat de utilizatori si impactul asupra brandurilor
Nu mai este un secret faptul ca, astazi, consumatorii au preluat controlul asupra mesajelor transmise de marketeri. Ei decid unde, cand si cum vor sa interactioneze cu diferite branduri. Mai mult decat atat, impartasesc experientele avute si parerile despre produse si...
Comportamentul de cumparare al consumatorului – mai imprevizibil ca niciodata
Astazi, consumatorul nu mai urmeaza schema prestabilita a palniei de marketing. Modalitatea in care acesta ia decizia de cumparare si face achizitia s-a schimbat. In consecinta, marketerii ar trebui si ei sa adopte o abordare distincta, o data cu aceasta schimbare...